lenaliv

Direktlänk till inlägg 14 september 2019

Kläder

Av Lena S - 14 september 2019 05:58

Här kommer några före- och efter-bilder.

Nu är alla kläder vikta istället.

Toppar.

Trosor och strumpor-lådan.

Nu längtar jag tills jag tvättat och kan vika ner allt igen.?

Det är en fröjd att välja kläder numera, sån enkelt att överblicka.

 
 
Ingen bild

Paula

14 september 2019 08:31

Jag har hört talas om det där systemet, och det verkar som att många är nöjda. Ser bra och överskådligt ut! Fin blogg du har här. Det är nästan ( men bara nästan) som jag blir sugen på att börja igen. Men det känns inte som att det skulle vara läge nu när vi har det som vi har det 😢 Så jag håller mej till fb.
Ha en fin lördag, vännen 😍❤️

Lena S

14 september 2019 09:35

Tack för tipset om att blogga här.
Men jag kommer att behöva hjälp när jag ska pynta den fint med bilder och så... Hoppas du hjälper mej då.?

Ja det verkar va poppis nu, den här metoden. Jag har ju rensat förr men aldrig kommit i mål. Så det ska jag komma denna gång.
Jag ser målbilden framför mej om hur det kommer se ut och vara sen. Men just nu känns det bara som en tromb farit igenom här...
Har ju lite dåligt tålamod. Vill att allt ska va klart NU! Men tänker att till våren när blomsäsongen börjar så ska jag va klar.
Kram ?

 
Pisan

Pisan

14 september 2019 15:00

Klart jag hjälper dig :-) Kramis! ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Lena S

14 september 2019 15:12

Tack?Kramkram

 
Pisan

Pisan

14 september 2019 15:02

Oj oj oj vilken ordning! Härligt. Men jag gillar inte att vika tröjorna, de blir ju skrynkliga.... Men jag har både vikt och upphängt i garderoben. Röjde där inne senast i våras och det håller i sig :-) Kramis! ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Lena S

14 september 2019 15:11

Jag får se om jag gillar det... Men snygg blir det i korgarna iaf. ?
Kram?

 
Pisan

Pisan

14 september 2019 21:01

Vi har samma färger i våra garderober :-) ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Lena S

14 september 2019 22:11

Åh ja visst har vi bra smak ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena S - 1 februari 2020 16:23

... för att jag krånglar. Jag byter tillbaka till min gamla blogg på blogg.se enbrakansla.blogg.se Välkomna dit :-) ...

Av Lena S - 31 januari 2020 21:56


I månads dåligt mående är på väg att gå över, hoppas jag. Det började nog dala strax efter jul men i vanlig ordning så märkte jag inte det själv. Det är inte förrän jag är på väg upp igen som jag inser hur dåligt jag mått. Har bara gjort det absolut...

Av Lena S - 22 januari 2020 20:37

Halloj där, om det finns nån som tittar in här längre. Jag är mycket usel bloggerska nuförtiden. Jag har verkligen gått i ide, både här och på IG. Men nu börjar solen komma tillbaka så det är nog dax att börja titta fram igen. Längtar efter förs...

Av Lena S - 25 december 2019 03:27

Så va julaftonen över. Inte en snögnutta har visat sej, regn i massor. Min julafton firade jag hos mina vänner, så mysigt. Gott julbord men, jag säger då det, denna blandning av olika rätter. Det är inte min melodi längre. Näe mycket godare ...

Av Lena S - 21 december 2019 20:03


...här inte. Regnet smattrar på altantaket. Det är 5 plusgrader. Tur att jag slipper gå ut. Jag sitter här i soffan. Orkar inte ta mej för nåt. Har inga måsten. Tänkte egentligen haft lite blomfix idag. Pellisarna behöver lite kärlek men det kans...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards