lenaliv

Alla inlägg den 4 oktober 2019

Av Lena S - 4 oktober 2019 18:22

Nacken bråkar idag med.   

På fm va min kompis här och lekte "hustomte"  . Jag fick massage av henne.
Hon hjälpte åxå mej med saker jag inte kan själv.
Som att hänga upp taklampan över köksbordet.

Nu behövs allt ljus jag hittar när det börjar va så mörkt. Jag gillar inte att ha lysröret i taket tänt.


Sen visade hon hur jag tar bort och gör rent i diskmaskinen.

Hon satte även dit en ny strul på kökskran. Jag ska se om jag kan få in en videosnutt på den sen.


Vi tog åxå en prommis, jag moppade förstås. Plockade lite mossa till adventsljusstaken.
Tänk när vi börjar tända den. Jag ska fundera på om jag är så modig i år så jag har levande ljus i den. Jag har inte vågat det efter stroken. Gillar inte stearindoften fast egentligen älskar jag den.

Men efter stroken fixade jag inte när det luktade. Jag va så rädd att det skulle börja brinna.
Jag har inte heller tyckt om lukten av nagellacksborttagningsmedel. Det är först nu i somras det inte bekom mej längre.
Det är konstigt va kroppen reagerat på sånt.

På em bakade jag. Det skulle va kanelbullekladdkaka men som jag gjorde som muffins.

Men nån kladdkaka kändes det inte som. Dom blev lite torra men får duga ändå.

Nu får det bli en lugn kväll i soffan resten av kvällen. Hoppas jag kan scrappa lite imorgon.
  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards