lenaliv

Alla inlägg den 7 oktober 2019

Av Lena S - 7 oktober 2019 21:57

...är uppäten. Jag kunde inte bara ta 1 ruta då och då.

Hittade den här Ida på fb. Så passande.
Mycket har jag blivit duktig på att inte äta men choklad kan jag inte låta bli om den finns hemma. Nu vet jag att jag borde lämnat tillbaka den som jag tänkte. Eller jag borde tackat nej till den på en gång.
Det är lätt att va efterklok. Nåja jag åt inte riktigt hela själv utan några vänner fick åxå smaka.

Idag har jag beställt mat på nätet från ett nytt ställe, mat.se.

Jag är nöjd med dom. Det funkade bra att handla därifrån.
Jag fick 200 kr i rabatt om jag handlade för minst 700 kr. Det tackar jag ju inte nej till. 700 kr är ju inget problem att handla för.
Här finns ett erbjudande om ni åxå vill prova att handla därifrån.
Då får ni 200 kr rabatt om ni använder den här länken.

Dela denna länk med dina vänner:
http://matse.refr.cc/lenaelisabeths
(OBS! För? att jag skall få min belöning så måste?
min vän? använda den här unika länk.)

På eftermiddagen va jag till återvinningen. Det va rätt skönt ute trots att det inte va så många grader.

Nu ikväll har jag pärlar på tavlan. Över halva är gjord.
Jag provade att ha laptopstödet under den. Så det blir lite lutning. Hoppas jag kan sitta bättre då. Jag får så ont i nacken och blir så yr av det annars.

~~

.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards