lenaliv

Alla inlägg den 20 september 2019

Av Lena S - 20 september 2019 22:44

...oj va nöjd jag är med dagen.

På förmiddagen kom min kompis och hennes son och hämtade det som skulle till tippen. Dom tog även med sej sånt som skulle lämnas in på Retuna.
Så skönt att bli av med allt.

Efter lunchen gick jag ut i förrådet. Tänk va jag kan lura mej själv. Tänkte att jag bara skulle dammsuga av längst in. Men helt plötsligt hade jag dammsugit hela.
Före-bild

Efter-bild

Innan jag tog tag i förrådet kändes det som jag tappade lite fart. Känner mej så nöjd med det som är borta. Det är nu jag brukar nöja mej och lägga ner. Men inte den här gången. Nu ska jag ända in i mål och bli färdig en gång för alla.
Jag vet att jag imorgon kommer gå ut i förrådet igen och kasta lite som jag ville spara idag. Det måste få mogna fram.

Men över helgen ska jag vila lite från Konmari. Jag känner att jag måste tänka ut nästa steg i det.


Jag tänker istället tvätta köksfönstret imorgon och på söndag ska jag städa undan resten från altanen, ta in gardiner och så.

Men nu är det dax för sängen. Hoppas jag får sova lika bra i natt som förra.
Sov mellan 23 och 06 utan att vakna. Det händer inte allt för ofta...

?


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards