lenaliv

Alla inlägg den 21 september 2019

Av Lena S - 21 september 2019 17:46

Det blev inte som jag tänkte igår utan det blev en vilodag.
Hel ok, jag sög musten ur den här ljuvliga britsommardagen. 22 grader har vi nu. Imorgon ska det bli 13 bara.
Idag har jag mest suttit på balkong/altan. Men det är jobbigt det åxå att vara still.
Jag gick runt o vattnade alla blommor bara.

Glömde ju berätta igår att efter allt annat jag gjorde så avslutade jag dagen med att skära till en sallad och steka köttfärs till tacos.
För ett år sen hade jag lätt bara ätit te och mackor istället.

Det blev en repris av den middagen idag åxå.

Det här va nog sista sittningen på altanen för i år. Tallriken är tom och solen börjar försvinna bakom träden.
Men jag stekte resten av färsen, får se om jag gör en liten lasagne på det imorgon.

Nu ska jag prova att frysa in några tomater precis som dom är för att se hur dom blir sen när jag tinar upp dom igen.

Nu är det bara sista städningen och undanplockningen kvar. Det spar jag till en annan dag.
?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards