lenaliv

Alla inlägg den 14 september 2019

Av Lena S - 14 september 2019 05:58

Här kommer några före- och efter-bilder.

Nu är alla kläder vikta istället.

Toppar.

Trosor och strumpor-lådan.

Nu längtar jag tills jag tvättat och kan vika ner allt igen.?

Det är en fröjd att välja kläder numera, sån enkelt att överblicka.

Av Lena S - 14 september 2019 05:49

Ett mål är att kunna ha ro att pyssla, laga mat och baka mera.

~Alla saker ska ha ett eget bo.

~Lägga saker på rätt plats på en gång. Nu kommer bara saker "halvvägs" rätt.

~Slippa leta efter saker långt in i skåp mm. Och ändå avsluta det med att köpa nytt för att jag inte hittar...Men jag vet att det ska finns...

~Känna "ett lugn" om det oplanerat ringer på dörren. Det är ju kul med besök...?

~Alltid ha kläder på mej som jag kan möta folk i. Inte tänka "hemmakläder" när ingen ser mej...

~Inte behöva "panikstäda när nån ska komma, och bara trycka in saker varsomhelst i garderober.

~Känna ett lugn i att sätta mej ute i vid fint väder. Istället för att känna att jag måste städa, röja och fixa...

~Slippa tänka: "Sen ska jag..."

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards